پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119529
رسالت بسيج دشمن شناسي و بصيرت بخشي است / بيش از 775 عنوان برنامه در هفته بسيج در استان اجرا مي شود
تاریخ انتشار : 1393/08/26 15:17:51
نمایش : 1541
فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال وبختياري گفت: ويژه برنامه در حوزه هاي فرهنگ ايثار و شهادت، اجتماعي، برنامه سبک زندگي، فرهنگي و ورزشي، امر به معروف و نهي از منکر و نيز در بخش اجتماع حماسي بسيجيان برگزار مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مشکات برين، سردار رضا محمدسليماني روز دوشنبه در نشست خبري با خبرنگاران چهارمحال و بختياري به مناسبت هفته بسيج، افزود: ويژه برنامه هاي اين هفته با رويکرد مردمي داري و مردم ياري برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: ۷۷۵ ويژه برنامه در حوزه هاي فرهنگ ايثار و شهادت، اجتماعي، برنامه سبک زندگي، فرهنگي و ورزشي، امر به معروف و نهي از منکر و نيز در بخش اجتماع حماسي بسيجيان برگزار مي شود.

سردار محمد سليماني رسالت بسيج را دشمن شناسي و بصيرت بخشي عنوان و تصريح کرد: انجام کارهاي فرهنگي، اقتصاد مقاومتي، مقابله با هجمه هاي دشمن در زمينه پديده هاي اجتماعي و آگاهي بخشي به مردم، تجزيه و تحليل تهديدات دشمن از مهم ترين فعاليت هاي اين نهاد است.

وي با بيان اين که ارزشمندترين سرمايه بسيج نيروهاي مردمي است، اضافه کرد: حضور بسيج در عرصه هاي سازندگي، محروميت زدايي، استکبار ستيزي در کمک به مردم وظيفه خود را به خوبي انجام داده است.

فرمانده سپاه چهارمحال وبختياري ادامه داد: بسيج به عنوان استراتژي انقلاب است که قامتش همان قامت اسلامي مي باشد و در عرصه هاي حساس و سرنوشت ساز مقتدرانه با هوشياري به موقع حضور داشته است.

وي با معرفي برنامه هاي هفته بسيج در استان اعلام کرد: افتتاح نمايشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتي، همايش بزرگ فرماندهان حوزه ها و پايگاه ها، برگزاري جشنواره خلاقيت و ابتکارات بسيجيان، افتتاح پروژهاي عمراني، نشست سراسري نخبگان علمي استان، نشست سراسري بسيجيان طلاب استان، برگزاري يادواره شهداء در شهرستان ها و ديدار با خانواده محترم شهداء، نشست سراسري حلقه هاي صالحين، برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي و برگزاري همايش شکوه مقاومت با حضور چندين هزار بسيجي از جمله برنامه هاي هفته بسيج مي باشد.

سردار محمد سليماني برگزاري همايش شکوه مقاومت با حضور هزاران نفر از بسيجيان همزمان با سراسر کشور را از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج اعلام کرد.

وي در پايان با معرفي کتاب " من زنده ام" خاطرات خواهر معصومه آباد يکي از ۴ خواهر آزاده دوران دفاع مقدس تاکيد کرد: اين کتاب شامل نکات آموزنده و اخلاقي است که رخدادهاي سياسي و اجتماعي کشورمان از قبيل انقلاب و بخشي حوادث زندگي عادي و روزمره افراد در زمان دفاع مقدس را بيان کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html